مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-05حوادث

دستگیری 3 مامورنما در نور 


فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 3 مامور قلابی و اخاذ حرفه ای با توقیف یک خودروی سمند خبر داد.

  - ایسنا/مازندران گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 3 مامور قلابی و اخاذ حرفه ای با توقیف یک خودروی سمند خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ داداش تبار در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر اخاذی 3 مامور نما با استفاده از لباس کارکنان نیروی انتظامی و یک خودروی سمند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، هر 3 متهم را در بخش چمستان نور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو متهمان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به دستگیری هر 3 مامور قلابی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نور، در بازرسی از خودروی توقیفی سمند سفید رنگ متعلق به متهمان، یک قبضه سلاح کلت قلابی، 2 دستبد، مقداری مدارک و کارت شناسایی جعلی متعلق به نیروهای مسلح، مقادیری وجه نقداخاذی شده و 3 دست لباس نیروی انتظامی با آرم و علایم و درجه را کشف کردند.

داداش تبار افزود: ماموران انتظامی متهمان دستگیر شده را پس از اعتراف و تشکیل پرونده به جرم اخاذی با سوء استفاده از کارت جعلی و لباس کارکنان نیروهای مسلح به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 مامورنما در نور 

دستگیری 3 مامورنما در نور